Sivut

perjantai 18. tammikuuta 2013

Päivän kosmetiikkatuotteet

Ajattelin tehdä tänään postauksen siitä, mitä kosmetiikka/kauneudenhoitotuotteita olen tänään käyttänyt. :)





Suoristusrauta kuuluu ehdottomasti jokapäiväiseen hiustenlaittoon..




Tätä kosteuttavaa hoitosuihketta käytän päivittäin, aamulla, päivän aikana ja illala.




Sitten laitan vielä tuuhentavaa hoitosuihketta!




Ja tietenkin hiuslakkaa!! :)




Ennen meikkiä puhdistan kasvot näillä öljylapuilla. Nää on kyllä tarkoitettu vedenkestävän silmämeikin poistoon, mutta minusta ovat tosi hyviä koko naamalle, ja kosteuttaa muuten paljon tehokkaammin kun ykskään kosteusvoide :)




Tällä hetkellä käytän tätä maxfactorin meikkivoidetta, joka ei ollu mun mielestä kovin hyvä. Se muuten loppui tänäaamuna, onneks!:D





Puuterina on Lumene Natural code meikkipuuteri, joka on ehkä paras mitä kaupasta saa.




Arkena käytän yleensä tätä Maxfactorin pronssista luomiväriä. Se antaa semmosen sopivan hohteen, muttei ole liian voimakas.




Ja nyt joudun valitettavasti käyttämään ripsaria, kun ei ole enää ripsienpidennyksiä. :( Lisäksi piirrän kulmat kulmakynällä.




Tänään laitoin tätä oriflamen kimallehajuvettä, kun mun Biagiotti on ihan loppu, enkä tiedä koska pääsen ostamaan sitä lisää. :(


Siinäpä oli mun tämänpäivän tuotteet. :) Pitäs piditte? (Kaikki mun kolme lukijaa<3333)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti