Sivut

sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Päiväkirja haaste

Haasteena on siis kirjoittaa postaus päiväkirjaan kirjoittamastasi päivästä. Päivän saat valita itse. Haasta sen jälkeen ystäväsikin tekemään sama.

12.3.2006

Tämä päivä oli ihan perseestä. Koulussa näin taas Viljon. Se pelas poikien kanssa jalkapalloo. Ja muka vahingossa potkas mua pallolla. Mä niin tiiän et se teki sen tahallaa. Viljo on niin ärsyttävä et tykkään siitä tosi paljon. Harmi et se seurustelee Amandan kanssa. Amanda on niin kaunis ja laiha että kaikki tykkää siitä. Toisin ku mä. Kun mä tulin kotiin niin sain vaan huutoo ja päätin tulla omaan huoneeseen ja aion olla täällä koko loppu päivän ja yön. Mä vihaan koulua. Mä vihaan Viljoa. Ja eniten Amandaa. Kunpa mäkin olisin yhtä kaunis ja laiha ku Amanda. Mut tuskinpa koskaan tuun olemaan tai tuskin saan ikinä ketään kundikaverii. Nyt mä alan kuuntelee musaa...

(nimet muutettu!)

Haha siinä päiväkirjaan kirjoittamani teksti. Voi minua nauratti kun luin lisää :D Oivoi niitä aikoja! No, näin vajaa 7 vuotta myöhemmin.. Sainpa ainakin "kundikaverin". Mutta siitä et olenko yhtä kaunis kun "Amanda" koska näin jälkikäteen aateltuna, ei se edes ollut erityisen kaunis eikä ole tänäpäivänäkään. :D

Haastan Katariinan :)

1 kommentti:

  1. Hahaha eikä oot ihana! :D Pakko tehä tää heti huomenna jos vaan löydän mun vanhan päiväkirjan! :D

    VastaaPoista